Telefonisch Account Management

Krachtige tool voor efficiënte klantenbinding.

Uw bestaande klanten hebben aandacht nodig. De vraag is alleen: wat is de meest efficiënte manier om klanten aan u te binden? De praktijk wijst uit dat klanten positief reageren op frequent contact op de juiste momenten. Telefonisch Account Management is hiervoor dé krachtige, flexibele en kostenbesparende tool!

Kwaliteit en kostenbesparing

Contact met uw klanten kunt u op vele manieren onderhouden. Zo kunt u account managers op pad sturen om klanten te bezoeken. Deze vorm van persoonlijk contact kan goed werken, maar is naar verhouding kostbaar. Bij kleinere klanten staan de kosten niet in verhouding tot het resultaat.
Telefonisch Account Management is een kostenbesparend en effectief alternatief. Op goed gekozen contactmomenten komt uw bedrijf positief in beeld: wat kunnen wij voor u betekenen en mogen wij meedenken? De klant waardeert deze aandacht en vertelt graag wat zijn wensen en evt. klachten zijn. Tegen minimale kosten bereikt u zo het maximale resultaat; Versterking van de relatie, beter inzicht in wat de klant wil en daardoor meer omzet.
 

Effecten:

• Kostenbesparing: voor de kosten van één buitendienstbezoek hebt u minstens 10 telefonische     contacten met uw klant.

• Efficiency: klanten behouden is veel goedkoper dan nieuwe klanten werven.

• Wensen en klachten worden meteen gesignaleerd.

• U kunt sneller inspelen op klantbehoeften.

• U geeft klanten geen reden om bij de concurrent te gaan kijken.

• Klanten blijven langer bij u!

 

Professionals die presteren

Telefonisch Account Management is een specialisme. Tele-Sales Direct heeft er de juiste mensen voor. Onze TeleProfessionals zijn goed getraind en beschikken over veel ervaring. Ze verstaan de kunst van het luisteren en weten het vertrouwen van de klant te winnen. Ze herkennen koopsignalen en vragen door: ze focussen op wat de klant écht wil. De (terugbel)afspraken die daaruit voortkomen, worden stipt nagekomen.
 

Zo werkt het:

Telefonisch Account Management doe je er niet zomaar bij. Je bent niet klaar met 1 telefoontje. Een actie met aantrekkelijke kortingen. Een productinnovatie die de klant interessante mogelijkheden biedt. Uitdagingen in de markt bespreken. Informeren of de klant tevreden is en of hij speciale wensen heeft. En heel belangrijk: gewoon vragen hoe het met de klant is? Er zijn veel goede redenen om telefonisch contact te zoeken. In overleg met u zal Tele-Sales Direct de juiste contactmomenten kiezen. Daardoor leert u de klanten en hun belevingswereld echt kennen en kunt u meteen inspelen op wensen en eventuele klachten. Zo creëert u meer klanttevredenheid, meer omzet en meer klantloyaliteit!
 

Pilot

Hoe Telefonisch Account Management werkt, laten we graag zien in een testproject (pilot). U ziet hoe we verschillende contactmomenten inplannen, hoe onze TeleProfs de gesprekken voeren en documenteren en hoe het dedicated belteam vervolgafspraken inpland. U volgt op de voet hoe de klantrelaties zich ontwikkelen. Op basis van de bevindingen in de pilot (dé praktijk) maken we vervolgens (half)jaarafspraken over de optimale aanpak voor uw organisatie.

Neem nu geheel vrijblijvend contact met ons op!
Heeft u vragen of opmerkingen? Aarzel niet en bel of mail ons!

Wij werken o.a. voor:

Neem contact op

Bedrijf
Naam
Telefoonnummer
Email
Opmerkingen
Afspraak maken
Terugbellen