Skip to main content
Onze diensten

Welcome, Retentie & Win-back calls

Voelen jouw klanten zich gehoord?

Laat ons luisteren

Neem de tijd om nieuwe klanten
persoonlijk te verwelkomen.

Welcome calls

Je hebt maar één kans om een goede eerste indruk te maken. Wij begrijpen hoe belangrijk dat is voor jouw bedrijf. Voor ons is persoonlijk contact key om nieuwe klanten een vertrouwd gevoel en warm welkom te geven. Neem de tijd om nieuwe klanten persoonlijk te verwelkomen door middel van een vriendelijk telefoontje. Ook snappen wij dat dit binnen een week moet gebeuren. De reputatie van jouw bedrijf wordt versterkt en het sentiment van de nieuwe klant is positief.

Retentie calls

Hoe jammer het ook is; bij ieder bedrijf zijn er vertrekkende klanten. Hoe kunnen we jou hierbij ondersteunen? Onze ervaren agents nemen contact op met jouw klanten die overwegen te vertrekken. Zij doen dit om de redenen achter het besluit van de klant te begrijpen. De klant voelt zich gehoord en begrepen en in het beste scenario kan het de klant helpen om terug naar jouw bedrijf te komen.
Zo niet, dan leren we ervan. De feedback die uit deze interacties voortkomt, helpt bovendien om jouw aanbod te verbeteren en eventuele gebreken aan te pakken die ontevredenheid veroorzaken. Door jouw producten of diensten voortdurend te verfijnen en te verbeteren, kun je beter voldoen aan de behoeften en verwachtingen van je klanten. Dit resulteert uiteindelijk in een hogere graad van loyaliteit en omzet.

De klant voelt zich
gehoord en begrepen.

Het benadrukken de
positieve kanten van jouw product of dienst.

Win-back calls

Het terugwinnen van oude klanten is net zo belangrijk als het werven van nieuwe klanten. Ook daarbij kunnen wij helpen. Wij ontwikkelen een strategie om jouw voormalige klanten terug te winnen en voeren deze per klant uit.
In eerste instantie doen onze agents wat het belangrijkste is in relatie herstel: ze luisteren naar en communiceren met jouw verloren klanten. Op basis van de feedback die zij ontvangen, bespreken zij eventuele problemen uit het verleden en benadrukken zij de positieve kanten van jouw product of dienst. En mocht de klant onverhoopt toch niet terugkomen zijn zij wel gehoord

Bekijk onze diensten