Skip to main content
Onze diensten

Telefonisch accountmanagement (kleinere) klanten

Wist je dat telefonisch contact de meest succesvolle manier is om verbinding te creëren na face to face meetings?

Contact ons voor meer info

Het is tijd om jouw klanten de persoonlijke aandacht te geven die ze verdienen.

Het is tijd om jouw (kleinere) klanten de persoonlijke aandacht te geven die ze verdienen. Telefonisch klantbeheer is dé manier om de relatie met je klanten te versterken zonder je bankrekening te plunderen.

Onze agents weten hoe ze de juiste snaar bij jouw klanten moeten raken. Of het nu gaat om een scherpe aanbieding, een baanbrekende innovatie of gewoon een vriendelijk praatje: wij weten hoe we klanten aan je kunnen binden. Door slimme timing en een persoonlijke aanpak creëren we klanttevredenheid, omzet en loyaliteit.

Via deze persoonlijke communicatie manier signaleren we snel de wensen en klachten van jouw klanten en kunnen we dus ook sneller inspelen op hun behoeften. Onze agents contacteren jouw klanten om bijvoorbeeld jouw nieuwe producten of diensten aan te bieden die afgestemd zijn op de behoeften die ze eerder hebben geleerd. Je bouwt dus een oprechte relatie op samen met de klant en stimuleert up- en cross-selling. Het resultaat? Hogere conversies, hoger rendement en direct effect.

Ook ondersteunen wij je graag met het genereren van traffic voor jouw webshop plus het laten groeien van jouw database met relevante data. Dit kan bestaan uit jouw online klant een account laten aanmaken tot het nabellen van ontbrekende conversies. Ook dit valt bij ons onder telefonisch beheer.

Contact met je klanten kun je op vele manieren onderhouden. Zo kun je accountmanagers op pad sturen om klanten te bezoeken. Deze vorm van persoonlijk contact kan goed werken, maar is naar verhouding kostbaar. Bij kleinere klanten staan de kosten niet in verhouding tot het resultaat. En de binnendienst heeft vaak niet de capaciteit om dit frequent, structureel, en adequaat te verzorgen. Telefonisch Accountmanagement door TSD is een kostenbesparend en effectief alternatief. Op goed gekozen contactmomenten komt je bedrijf positief in beeld; Wat kunnen wij voor je betekenen en mogen wij meedenken? De klant waardeert deze aandacht en vertelt graag wat zijn wensen en evt. klachten zijn. Tegen minimale kosten bereik je zo het maximale resultaat; Versterking van de relatie, beter inzicht in wat de klant wil en daardoor meer omzet.

Kwaliteit
en kostenbesparing.

De
effecten

  • Kostenbesparing: voor de kosten van één buitendienstbezoek heb je minstens 10 telefonische contacten met je klant.
  • Efficiency: klanten behouden is veel goedkoper dan nieuwe klanten werven.
  • Wensen en klachten worden meteen gesignaleerd.
  • Je kunt sneller inspelen op klantbehoeften.
  • Je geeft klanten geen reden om bij de concurrent te gaan kijken.
  • Klanten blijven langer bij je!

Bekijk onze diensten