Skip to main content
Onze diensten

Ondersteuning klantonderzoek

Hoe staat het met jouw klanttevredenheid?

Laat ons resultaten boeken

Klantonderzoek – Inzichten verzamelen die echt tellen

Bij TSD begrijpen we als geen ander de waarde van persoonlijk contact, vooral als het gaat om het verzamelen van waardevolle inzichten. Wij begrijpen dan ook hoe belangrijk klantonderzoeken zoals Net Promotor Score, Klant Tevredenheids Onderzoek, Quality Calls, en andere surveys zijn. Het gaat tenslotte om de tevredenheid van jouw klanten.

Wij kunnen jou ondersteunen op verschillende manieren. We kunnen bijvoorbeeld het nabellen van klanten die digitale surveys wel of niet hebben ingevuld voor onze rekening nemen. Of we vliegen het juist andersom aan: wij pakken direct de telefoon om een openhartig onderzoeksgesprek aan te gaan. Of het nu gaat om klanttevredenheidsonderzoeken, Net Promotor Score (NPS), klantonderzoek, of andere vormen van feedback, wij zijn er om ervoor te zorgen dat je inzichten verzamelt die echt tellen. Ook hebben wij de vaardigheid om specifieke doelgroepen te bereiken, ongeacht hun omvang.

Kennen jullie het gezegde “de slager keurt zijn eigen vlees”? Daar zijn wij dus niet zo van, bij TSD. Wij zijn objectief, onbevooroordeeld en garanderen dat we de beoogde inzichten en aantallen behalen binnen de gestelde termijnen en richtlijnen.

KTO staat voor Klant Tevredenheid Onderzoek. Telefonisch klantonderzoek is een methode om telefonisch de tevredenheid van klanten te meten en te begrijpen hoe zij de producten, diensten of de algehele ervaring met een bedrijf waarderen.

Telefonisch klantonderzoek biedt jouw bedrijf waardevolle inzichten, helpt bij het verbeteren van de klantervaring, en draagt bij aan het behouden en aantrekken van klanten.

Klantonderzoek is essentieel voor elke organisatie die klantgericht wil werken en streeft naar continue verbetering van haar producten en diensten.

Een telefonische survey voor klantonderzoek is een effectieve manier voor het verzamelen van gedetailleerde en betrouwbare gegevens. Dit type survey wordt vaak gebruikt voor marktonderzoek, klanttevredenheidsmetingen, opiniepeilingen en andere vormen van onderzoek waarbij directe feedback van mensen nodig is. Telefonische surveys hebben een hogere responsrate dan schriftelijke of online surveys, omdat TSD direct contact maakt.

Telefonisch Klant Tevredenheid Onderzoek (KTO)

Telefonische Net Promotor Score (NPS)

NPS staat voor Net Promoter Score, een veelgebruikte metriek om klantloyaliteit en -tevredenheid te meten. Het meet de waarschijnlijkheid dat klanten een product of dienst van een bedrijf aan anderen aanbevelen.

Een telefonische NPS omvat veelal het stellen en registreren van de standaard NPS-vraag, meestal gevolgd door aanvullende vragen om meer gedetailleerde feedback te krijgen.

Een telefonische NPS is een effectieve manier om diepgaande inzichten te verkrijgen over klanttevredenheid en -loyaliteit, wat kritieke indicatoren zijn voor het langetermijnsucces van jouw bedrijf

Bekijk onze diensten