Bestaande opdrachtgevers zijn net zo belangrijk als nieuwe opdrachtgevers.
Blijven communiceren en optimaliseren is hierbij van belang.









Hoe wij werken
Wisselende klanten of ad-hoc klanten zijn in de wereld van telemarketing eerder regel dan uitzondering. Bij ons is juist het tegenovergestelde het geval. Ons doel is -net zoals dat van onze opdrachtgevers- kwaliteit.
Kwaliteit die uiteraard alleen kan worden gegarandeerd als er sprake is van een goede onderlinge samenwerking.
We kennen onze opdrachtgevers door en door. Regelmatig overleg zorgt ervoor dat we altijd op de hoogte zijn. Hierdoor kunnen we permanent meedenken over vragen en wensen vanuit de opdrachtgever en garanderen we een flexibele inzetbaarheid.
Door deze werkwijze kunnen we snel schakelen, zodat deadlines worden behaald. Zo hebben wij met het merendeel van onze klanten een langdurig partnership opgebouwd dat vele jaren duurt.
Onze teleprofs worden door onze opdrachtgevers dan ook het visitekaartje van hun bedrijf genoemd. Om dat te bereiken worden de telemarketeers exclusief gekoppeld aan een opdrachtgever. Bij elk project wordt men getraind en goed geïnformeerd bij en in samenwerking met opdrachtgever, zodat uw suspects, prospects en klanten professioneel kunnen worden benaderd.
